Kolejny raz.

22.08.2014r.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aaaa.. jestem tak bardzo niezdecydowana.. Najpierw tu, potem gdzie indziej a teraz znowu na blogspocie. Ale postanowiłam, że to będzie mój ostatni założony blog i będę się go trzymać!! :)  Nie wiem czemu zawsze w nocy łapie mnie faza na "robienie" bloga i pisanie postów. Spędzam przy tym pół nocy a potem przesypiam pół dnia ;_; Nieważne.
Zaczynamy od początku!! :D
Nie wiem czy ktoś to czyta czy nie, ale wypadałoby się przedstawić

"SOŁ"

Mam na imię Magda. Mam 16 lat i kocham fotografię! Tu na tym blogu jak na tym wcześniejszym będę zdawać relację jak było na sesji i będę publikować zrobione wtedy zdjęcia. Mam w planach dodawać także posty ze zdjęciami z moją osobą, ale nie.. nie zamierzam być żadną "szafiarką" czy jak to tam sie zwie. Bynajmniej nie teraz bo po prostu sie do tego nie nadaje :( Co dalej...
Poza fotografowaniem lubię śpiewać. Mało ludzi usłyszało mój głos ale jak już usłyszeli, to nie narzekali, więc chyba jest dobrze. Kolejnym zajęciem, które mnie ratuje w czasie nudy to rysowanie. Pokaże w tym poście parę zdjęć swoich rysunków. Jeśli możecie to skomentujcie jak mi to wychodzi. Zawsze parę cennych porad i wskazówek się przyda. To samo tyczy się zdjęć :) Jeśli ktoś się choć trochę zna, to niech podpowie co jest nie tak. Będę bardzo wdzięczna :) - Kurcze.. się rozpisałam!
Mam siostrę - Martę, psa - Graficzka i na tą chwilę 4 koty, ale w drodze są kolejne! :D
Mam urodziny 30 stycznia (styczeń już niedługo więc możecie zbierać na prezent XD).
Dobra, nie mam pomysłu już co pisać. Dodam tylko tyle, że mam nadzieję, iż ten blog wypali i będzie go ktoś czytał. No to ten..

SEE YA!

 


 


 



 


 


 


 












 

Wszystkie zdjęcia zrobione przez: Magdalena Szajewska





Komentarze

  1. Powodzenia w blogowaniu! :*
    Śliczne zdjęcia <3
    Obserwuje c;

    http://choose-poositive-thinking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty