CHWILOWA PRZERWA

Noo... 
Dawno mnie tutaj nie było, czas nadrobić zaległości. Na dniach ukaże się jeszcze jeden post z jutrzejszej sesji! Od ostatniego postu czy sesji trochę minęło, wiadomo - nowa szkoła, otoczenie, zamieszkanie w Warszawie robi swoje. 
Potrzebowałam troszkę czasu, żeby się zaaklimatyzować, przyzwyczaić do tego. 
Krótko, zwięźle i na temat opowiem o nowej szkole. Więc, jestem mega zadowolona, że wybrałam tą szkołę. Minęły dopiero 3 tygodnie a już śmiało mogę stwierdzić, że lepszej klasy nie mogłam sobie wymarzyć! Chociaż pierwszego dnia miałam inne zdanie i chciałam się przepisać. To byłaby szczerze mówiąc GŁUPOTA, jeśli bym to zrobiła.
Nevermind.
Łapcie parę "szkolnych" fotek :)












Że niby hajs sie zgadza ;>




A teraz kolejna część postu, mianowicie zdjęcia Ady :D
Tak się męczyłyśmy ze znalezieniem jakiegoś miejsca, a i tak wylądowałyśmy w granicy :D
Podróż życia!! :D Haha.



















Zapraszam na facebooka, instagrama oraz aska.
(Prawy, górny róg)
Dziękuje!!

Komentarze

Popularne posty