New year


"You showed me things I never thought that I would see"

~~~~~~~~

Do rzeczy.. Minęły już dwa miesiące odkąd nie dodawałam nic na bloga. Ten post to początek odrabiania tego.
Moją nieobecność mogę wytłumaczyć tym, że zajęłam się swoim życiem i praktycznie wcale nie wchodziłam na komputer. (Nie to, że wcześniej nie miałam życia czy coś tylko po prostu dużo się działo. A poza tym komputer był w naprawie)
Cały czas jestem w Warszawie i rzadko bywam w domu. A całe święta i sylwestra spędziłam we Wrocławiu. Dzięki temu, że tam byłam poznałam masę świetnych osób dzięki mojej kuzynce, która mnie do nich zabrała ♥ 
Niestety nie miałam też żadnej sesji, którą mogłabym się z Wami podzielić. 
Tyle zaległości >.< No nic...

 Pokaże Wam parę zdjęć (w tym moje słitki), które były zrobione w ciągu tych dwóch miesięcy! :)





















Mam nadzieję, że niedługo dodam bardziej treściwego posta.
See ya!

Komentarze

Popularne posty