LIEBSTER BLOG AWARD - NOMINATION

Już drugi raz zostałam nominowana do LBA. W tym poście odpowiem na zadane mi pytania, ale nie będę nikogo nominować :) Ja zostałam nominowana przez canella-blog.blogspot.com.

ZACZYNAMY :)

1. Kim jest dla ciebie hejter?
Dla mnie jest to ktoś kto ma nudne życie i próbuje dowartościować się obrażając kogoś bezpodstawnie w internecie.

2. Jakie jest wasze zainteresowanie?
 FOTOGRAFIA ♥

3. Masz swojego ukochanego zwierzaka?
Taak, mam pieska i 5 kotów :)



4. Za co cenisz swoich czytelników?
Za to, że są.

5. Co myślisz o osobach, które zakładają bloga tylko dla współprac?
Nic nie myślę.

6. Ulubiona marka odzieżowa?
Nie mam jednej ulubionej.

7. Buty na obcasie czy płaskie?
Pół na pół! :D

8. Lubisz pomagać? Pomogłaś kiedyś w czymś?
•  Lubię! A żeby to raz :)

9. Chciałabyś być popularna jak inne blogerki?
Chyba każda osoba, która zakłada bloga chciałaby być :)

10. Co cenisz w ludziach?
Lojalność.

11. Czy udało ci się poznać/zobaczyć sławną osobę? Jeśli tak to jaką?
• Było parę osób, m.in. te :)

 

To tyle - Dziękuje!
Zapraszam na facebook'a itd. Link po prawej stronie :)


Komentarze

Popularne posty