• LONDON •

Cześć! Dawno nic nie dodawałam na bloga. W związku z tym, że miałam możliwość być w Londynie postanowiłam, że zrobię post ze zdjęciami z wyjazdu. Nie będę się zbytnio rozpisywać ale powiem, że wrócę tam z wielką chęcią! Standardowo - zobaczyłam Big Ben, byłam na London Eye, a Nicholas robił nam "tradycyjne" angielskie śniadanie :) Dużo zwiedzaliśmy - widziałam między innymi Zamek Królewski w Windsorze czy Pałac Buckingham. Przepiękne miejsca. Jeden dzień przeznaczyliśmy na Thorpe Park - emocje nie do opisania, niestety nie odważyłam się wejść na wszystkie rollercoastery. Mimo wszystko dzień spędziłam bardzo aktywnie. Wśród zdjęć które robiłam w Londynie, znajdą się też ujęcia z promu, którym płynęłam z Francji do portu Dover, gdzie znajdują się białe klify ♥ Zapraszam do oglądania!






































Zdj/ Magdalena Szajewska



Komentarze

Popularne posty