• BIRTHDAY PARTY •

Jednym z moich osiemnastkowych prezentów była lampa błyskowa. 
(Dziękuje jeszcze raz tym od których ją dostałam!)
Miałam okazję wykorzystać ją do zrobienia fotorelacji z 18-stych urodzin Gabrieli :)
Stres, który był związany z tym czy dobrze wykonam swoją robotę dawał o sobie znać.
Wiadomo, pierwsze zlecenie - chcesz pokazać się z jak najlepszej strony.
I tak przez 3h chodziłam zestresowana po klubie, wśród ludzi zupełnie mi obcych, robiąc im zdjęcia.
Chcąc jak najszybciej pokazać jubilatce zdjęcia, już następnego dnia wzięłam się za obróbkę.
Efektem końcowym było zadowolenie mojej "klientki" z mojej pracy. 
Na tym najbardziej mi zależało.

Więc gdyby ktoś potrzebował kogoś do uwiecznienia jakiejś fajnej imprezy, urodzin etc. to zapraszam!

A teraz garstka zdjęć z mojej pierwszej fotorelacji! :)
Daj znać jak się podobało:





















ZAPRASZAM NA FACEBOOKA!

Komentarze

  1. Chętnie się dowiem czym zdjęcia były robione,k=jaki aparat i jaki obiektyw :)
    Zdjęcia przyjemnie się oglądało,zostaje na dłużej i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty