Wszystko razem.

Duuuużo zaległości, dlatego też w tym poście będą zdjęcia z trzech różnych zleceń.

Na początek tylko powiem, że chciałam spróbować czegoś nowego. Oczywiście z pomocą przyszła Natalia (tu jej strona), której serdecznie dziękuje, za to że "polecała" mnie ludziom. Dzięki temu mogłam spróbować swoich sił na chrzcie. Możecie ocenić w komentarzu jak to wyszło, czy faktycznie daję radę jak na początki. 

Kolejnym "wyzwaniem", w którym mogłam brać udział była sesja z kandydatką na MISS AWF.
Na realizacje sesji miałam bardzo mało czasu, mianowicie tydzień. Fakt, tydzień? Przecież to dużo czasu. Owszem, ale żeby znaleźć wizażystkę a następnie dogadać termin, który pasowałby trzem osobom jednak tego czasu potrzeba. Ostatecznie moja modelka wygrała, bardzo jej gratuluję i cieszę się, że mogłam z nią pracować. Przy okazji również dziękuje wizażystce, z której współpracy jestem baaardzo zadowolona! Tutaj macie jej stronkę - Make Up Artist.

Nie przedłużając zapraszam do oglądania :)




















 
~~~



















~~~

















Pierwsze zdjęcia: Chrzest Igora
Drugie zdjęcia: Chrzest Alicji
Ostatnie: mod/ Emilia Olszewska
mua: Agnieszka Świderka
fot/ Magdalena Szajewska





Komentarze

Popularne posty