2017

No i tak, stało się..
Pewnie moich przerw będzie jeszcze kilka, ale nie poddaję się i ciągle tutaj wracam.
Nie wiem, być może to nowy rok daje mi natchnienie (jak co roku :P), a może mam do tego jakiś sentyment i dlatego zawsze wracam. Powodów może być mnóstwo, ja sama nie wiem czemu tak jest.
No i niestety, ze smutkiem stwierdzam, że rok 2016 nie był moim rokiem zdecydowanie.
Jasne, byłam na paru imprezach i jakaś sesja wpadła, ale to nie było to czego oczekiwałam.
Może straciłam zapał, może złapałam znowu zawodowego doła i stwierdziłam, że do niczego się nie nadaję, a może po prostu moje lenistwo wygrało.
Moim postanowieniem jest znowu działać, tworzyć i poznawać przy tym nowych ludzi.
Jeśli jesteś z Warszawy i chciałabyś spróbować swoich sił na zdjęciach, albo szukasz kogoś nowego do współpracy. Ba! Jeśli znasz kogoś kto szuka fotografia na swoje urodziny - śmiało pisz.
Facebook, instagram czy nawet w komentarzu pod postem.

I dziś wrzucam fotki z wakacji, chrztu i sesji :)






















fot/ Magdalena Szajewska

Komentarze

Popularne posty