• DOMINIKA •

Czeeść!
Dziś kolejna dawka zdjęć. W sumie nie jest ich specjalnie dużo ale to nie jest ważne. Jestem zadowolona, jak zawsze po każdej sesji z Dominiką :) Moja mała ulubiona modelini spisała się znakomicie. Podczas zdjęć z Dominiką wiedziałam, że nie będzie spokojnie. Podczas pierwszej sesji przy 10 stopniach latała bez górnej części garderoby. Później miała obdarte stopy i inne różności. Aż w końcu podczas jednej sesji doszło do "małego" wypadku. Przy ostatniej sesji pozowała w cienkiej bluzce przy naprawdę ostrym mrozie. Także i tym razem nie mogło być dobrze. Matka natura jak zawsze zaskakuje - ciepły wietrzyk i słońce zamieniła na ulewę. Cóż.. nie pozostało nic innego jak to wykorzystać do zdjęć. Szczerze mówiąc, byłam zachwycona :) Mam nadzieję, że po obejrzeniu również będziecie :)
Zapraszam na fanpage i Miłego oglądania:


mod/ Dominika Grabarczyk
zdj/ Magdalena Szajewska

Komentarze

Popularne posty