• KASIA - PARK LAZIENKOWSKI •

Heej! :)
Jak zapowiadałam wcześniej na fanpage'u, powstał post ze zdjęciami Kasi :)
Wyszło ich całkiem dużo ale tutaj pojawi się część z nich.
Na początek powiem, że jestem dumna z Kasi, która czekała na mnie godzinę w Złotych tarasach. Przepraszam! Druga rzecz - wiecie dlaczego lubię chodzić na zdjęcia? Poznaje przez to naprawdę przesympatyczne osoby jak własnie Kasia czy Dominika - moja najlepsza! ♥ Super sprawa :)
Hm.. a jeśli chodzi o przebieg sesji: Wybrały się ze mną Ola i Karolina, która zajęła się make-up'em <love so much> oraz Artur, który pojawił się później :) Z Kasią spotkałyśmy się w centrum i po chwili namysłu gdzie by zrobić te zdjęcia wybrałyśmy Park Łazienkowski. Dziewczyna zrobiła na mnie duże wrażenie przez to jak swobodnie zachowywała się przed obiektywem. To nasze pierwsze i zapewne nie ostatnie spotkanie. 
Miłego oglądania i zapraszam na mój fanpage: FACEBOOK


















Komentarze

Popularne posty